Mám nové kartičky :)))

Mám za sebou únavný týždeň, jednak v robote je zas o niečo väčší kopec “srandy” než zvyčajne a, čo ma viac trápi, moja fyzická schránka sa necíti najlepšie. Aj napriek tomu, že mám zápaľ priedušiek a beriem antibiotiká, doma som neostala (teda až na minulý piatok a víkend, čo sa zrejme pri zápale priedušiek  neráta ako čas potrebný na liečbu…). Vzhľadom na vyššie uvedené, som sa dnes rozhodla, že si urobím radosť, odmením sa za prežitie a kúpim si nejaký darček. Už dlho som túžila po kartičkách Tarot snov od Marchettiho, nuž a dnes som si  ich KONEČNE KÚPILA 🙂 HAPPY 🙂  

V obchodíku som si však všimla ešte iné kartičky – Anjeli a duchovia rastlín (z nemeckého originálu Die Pflanzenhelfer, autor Thomas Kinkele). Aj keď tieto kartičky nie sú úplne môj štýl a ani ich autor mi vlastne nič nehovorí, tak ma fakt zaujali, dokonca natoľko, že som si napokon niesla domov darčeky 2 🙂 Podľa toho, čo som si zatiaľ prečítala, tak sa s týmito kartičkami trochu inak pracuje  … čaká ma učenie 😛

Našla som na webe aj stránku, kde sa dá zo sady Anjeli a duchovia rastlín vytiahnuť karta dňa. Pre prípadných záujemcov je tu malé upozornenie – stránka je v nemčine.

Die Pflanzenhelfer – Karte des Tages  (Anjeli a duchovia rastlín – Karta dňa)

 

 

 

 

 

10.4.2012 – Aktualizácia z dnešného dňa:

Tak napokon som neodolala a kúpila som si od Marchettiho aj Zlatý tarot.

Týmto je jednak zbierka tarotových kariet od tohto autora kompletná 🙂 , ale zároveň som si na dlhšiu dobu vyčerpala finančný limit na kupovanie tarotových a aj iných kartičiek (teda skôr riadne prečerpala…)… 😦

3 thoughts on “Mám nové kartičky :)))

  1. jeejda krasne karticky
    ja mam tiez marchetyho, aj gilded tarot a aj legacy tarot 🙂
    som siich chcela dat na stranku xiixi inak mne sa najlepsie pracuje s gilded tarot 🙂
    len som dost poburena tou slabou kvalitou hmhmhm

    no ale krasne su tie dalsie karticky ambalka, ja neviem ani ň po nemecky xiixixi ale mam rada prirodne bytosti, a aj anjelov, ale prirodne sily a bytosti jeeeja a tieto su nadherne co tu mas .-)

    mne prisli magical earth tarot a je nadherny veru 🙂 inak mi prisiel aj deviant moon tarot

    http://www.aeclectic.net/tarot/cards/deviant-moon/

    to ti musim poslat na ukazku ambalka sa zasmejes 🙂 normalne ma odpudzuju ach jaaj

    mala som si radsej objednat fay tarot hmhm ten je naozaj krasny hmhmmh

    http://www.aeclectic.net/tarot/cards/fey/

    pekny den ambalka a dufam, ze uz telicko je v poriadku a pocuva, inak mam super materialy k tarotu moja, preposlam ak chces 🙂

    papap a pokojnu velku noc zelam 🙂

  2. jeeejda tie su krasne veru, poslem, kdesi ich mam, mozes sa pozriet na tie karty vil 🙂
    no s tou nemcinou musim nieco vymysliet xixii

    ale su nadherne veru .-) ja zatial dokoncujem tu moju vlastnu knihu tarotu, uz to mam na 400 stran xix kamosky sa mi smeju, lebo vystrihujem a lepim si tam karticky aj s popismi xixiix a znakmi tak hovoria stale nech to vidam a zarobim na tom majland hihiihi
    no ale preinstalovali mi pocitat a musim sa k tym popisom dohrabat ako vidim, troska som v tom antitalent ach jaaaj

    ale som rada, ze uz je lepsie ambalka, tak zatial potes ocko kartickami co poslem 🙂

    pappa a opatruj sa 🙂

Pridaj komentár